6.11.06

Korua korun perään

No johan on, viikkojen hiljaisuuden jälkeen peräti kaksi postausta samana päivänä. Tämä valmistui itseasiassa jo lauantaina, mutta sain vasta aikaiseksi ottaa siitä kuvan.

Olen ennen jostain syystä vierastanut särmikkäitä helmiä, ja varsinkin AB-käsiteltyjä. Ehkä siksi että ne ovat jotenkin liian "tyttömäisiä" mun makuuni. No, tässä niitä kuitenkin on (tosin ilman AB:tä). Vihreää (8mm), tumman ruskeaa (6mm) ja dark diamondia (4mm).

Mulle tulee tästä mukavan syksyinen olo. Varsinkin kaiken tämän lumen keskellä, tai siis loskan, joksi viime viikkoinen lumi on jo muuttunut.

2 kommenttia:

annekk kirjoitti...

Sama juttu, myös mie olen vierastanut särmikkäitä, mutta nyttemmin olen tullut toisiin aatoksiin.

Nuo vihreät ovat erityisen kauniita sävyltään. Kokonaisuus on syksyisen oloinen, kuten itsekin kirjoitit.

Virpi kirjoitti...

Mä oon päätynyt siihen lopputulokseen että mitä vanhemmaksi tuun, sitä enemmän mun "sisäinen pikkutyttöni" pääsee esiin...